Selamat Datang ke Sistem Aduan & Maklum Balas

Sistem Aduan & Maklum Balas merupakan salah satu sistem bagi mendapatkan respon pelanggan terhadap perkhidmatan atau sebarang pertanyaan mahupun masalah berkaitan Suruhanjaya Koperasi Malaysia.
Setiap aduan/maklum balas akan diberikan satu nombor tiket yang unik (nombor rujukan) di mana ia digunakan untuk mendapatkan status bagi sesuatu aduan/maklum balas secara dalam talian.

Langkah-langkah capaian ke Sistem Aduan & Maklum Balas:
1. Untuk membuat aduan/maklum balas baru, sila klik Buka Tiket Baru
2. Isi maklumat berkenaan aduan/maklumbalas tuan/puan.
3. Nombor tiket akan diberikan sebagai rujukan tuan/puan.
4. Tuan/puan boleh membuat semakan status tiket dengan menekan Semak Status Tiket dan memasukkan alamat emel dan juga nombor tiket.

Feedback Management System is a system to get customer response to the service or any questions or problems related to the Cooperative Commission of Malaysia.
Any complaints/feedback will be given a unique ticket number (reference number) where it is used to get the status of a complaint/feedback online.

The steps to access to the Feedback Management System:
1. To make a new complaint/feedback, please click the Open New Ticket.
2. Fill in the information about your complaint/feedback.
3. Ticket number will be provided for your reference.
4. You can check the status of a ticket by clicking Check Ticket Status and entering an email address and ticket number.